Edellinen Audi meni myyntiin taloudellisista syistä mutta jo noin puolen vuoden jälkeen myymisestä tuli hankittua samanlainen mutta pirteämmällä värillä...
Uudempi Audi oli samanlainen MTM -virityspaketin omaava yksilö kuin edellinenkin. 303 hv ja noin 415 Nm.
12/2011
Täyskaasulla Audi pätki kovasti. 5 -sylinterisissä moottoreissa on ollut ajanmyötä vikoja puolissa. Puolat sijaitsevat jokaisen sylinterin päällä ja näin ollen altistuvat kovalle kulutukselle.
Rakensin Audiin 1.8t -moottorin puolakonversion. 1.8t -puolien hinnat ovat murto-osan 2.2t alkuperäisistä puolista joten siitä oli hyvä lähteä liikenteeseen.
Ja vika löytyi puolista, konversion jälkeen ei nykimistä enää ilmennyt.
Hieno tuli vaikka itse sanonkin...
Audi vaihtoi yllättäen omistajaa 05/2012 mutta uusi projekti tuli tilalle...